FADA

وبلاگ تخصصی سربازان گمنام ولی امر

FADA

وبلاگ تخصصی سربازان گمنام ولی امر

FADA
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۵ دی ۹۷، ۱۸:۵۷ - گردنبند دخترانه
    عالیه

در جریان این حمله کم سابقه یک اتوبوس و یک خانه در نزدیکی شهر سدروت آتش گرفت. به گزارش رسانه‌های اسرائیلی دست‌کم ده شهروند این کشور در جریان این حملات زخمی شدند.

ارتش اسرائیل پس از موشک باران مناطق مرزی این کشور با نوار غزه، بیست هدف را در مناطق تحت کنترل حماس بمباران کرد. مقام‌های فلسطینی از کشته شدن ۲ نفر در غزه و زخمی شدن دست‌کم سه نفر دیگر در جریان این حملات خبر دادند.

آخرین دور ناآرامی میان اسرائیل و گروه حماس و متحدانش در نوار غزه شامگاه یکشنبه و در زمانی آغاز شد که یک گروه از کماندوهای تسهال (ارتش اسرائیل) با ورود به نوار غزه ۷ نفر از اعضای حماس، از جمله یک فرمانده گردان‌های الاقصی را به قتل رساندند. در جریان درگیری میان دو طرف، یک سرهنگ ارتش اسرائیل هم با گلوله شبه نظامیان فلسطینی کشته شد.

بیشتر بخوانید:

ساعاتی پیش از آغاز شلیک موشک از غزه یکی از فرماندهان نظامی فلسطینی گفته بود انتقام خون جان‌باختگان حمله یکشنبه شب را از اسرائیل خواهند گرفت.

از ماه آوریل به بعد و در جریان تظاهرات موسوم به راهپیمایی بازگشت آوارگان فلسطینی در نزدیکی مرز با اسرائیل، بیش از ۲۰۰ شهروند فلسطینی جان خود را از دست داده‌اند. شلیک موشک و راکت از غزه به اسرائیل و بمباران مواضع حماس و دیگر گروه‌های نظامی مستقر در این باریکه تبدیل به یک روند تقریبا معمول در منطقه شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی