FADA

وبلاگ تخصصی سربازان گمنام ولی امر

FADA

وبلاگ تخصصی سربازان گمنام ولی امر

FADA
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۵ دی ۹۷، ۱۸:۵۷ - گردنبند دخترانه
    عالیه

برجام را دوباره باFATF تجربه نکنید

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران با بیان اینکه چشم بی تقوا رها است و شیطان آن را کور کرده و نمی تواند جمال حق راببیند، اظهار کرد: خانواده ها از بی تقوایی گرفتار هستند. گوشی که تقوا ندارد در بی ثباتی جامعه و سلب اعتماد مومنین به یکدیگر ایفای نقش می‌کند و پس از آن نوکری شیطان را می‌کند. تقوا دژ و خانه ای است که شکست نمی خورد. چه می شود همه با خدای خود عهد ببندیم که از این لحظه تا هفته آینده یک گناه زبانی، یک گناه بصری، یک گناه بدنی و اخلاقی را ترک کردیم؟ بیایید هفته هفته انجام دهیم و چله بگیریم.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران، با اشاره به دیدار خانواده شهدا با مقام معظم رهبری، بیان کرد: عده ای ازابتدای انقلاب در انتظار این هستند و می گویند که نظام نفس های آخر خود را می کشد. حالا که مقداری اوضاع اقتصادی به اینجا رسیده است عده ای القاء می‌کنند که شهدا حیف شدند و اگر آینده را می دیدند به جبهه ها نمی رفتند. ما در چهلمین سال انقلاب جوانانی را داریم که مدافع حرم هستند. شهدا آن روز اگر امروز بودند در کنار همین شهدا بودند. بنای دنیا بر این بود که نظام توحید و ولایی را بشکند. دشمان ولایت ولی ، ولایت معصوم و شهادت شهید و ... را نمی توانند ارزیابی کنند.

وی، گفت: ولی فقیه عبد است و چون خودی ندارد که خودبین و خودخواه باشد و در عین حال خدامحور،دین محور، مطیع و فرمانبر است، نه فرمانده. با امدادهای غیبی هدایت می شود حرفهایی می زند که فارغ از آن است که کانون های فکری و مغزهای سیاسی و ... مشورت می دهند. البته مقام معظم رهبری مشورت های لازم را باصاحب نظران دارد. تکیه ولی فقیه به آسمان است. آسمانی ها هوای بندگان صالح را دارند. شهادت تجلی قدرت خداست. شهید با شهادت هم برای همیشه از مرگ رها شده و هم جامعه را با قدرت خدا مستحکم کرده است.

صدیقی در ادامه افزود: چهل سال است عوامل انگلیس همچنان مشغول ایجاد تفرقه هستند و نقشه کشیدند با تحریم غیرقانونی بی سابقه مردم ما را پِرِس کنند تا مردم قدرت دیدن دشمن و مصاف با آن را نداشته باشند و به جان هم بیافتند و گروه هایی در خیابان به جان هم بیافتند. اما دیدید مدافعان حرم با حضورشان کشور را بیمه کردند و نقشه های شیطان بزرگ و تکفیری ها از بین رفت. اینها قدرت شهادت است.

منبع:ایسنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی